torsdag den 16. september 2010

Farvebombe


Da jeg er blevet træt af mit røde hår(som jeg har haft en 5-6 år nu), ville jeg prøve noget nyt. Ville gerne blive mere mørk, men stadig "med bid", så farvede mig mørk lilla. Det ser godt ud, men mit hår vokser vildt, så må farve hver 2-3 uge for at skjule de grå hår som der ikke bliver mindre af :( Mit hår har ikke godt af at blive farvet så tit, og jeg er ikke klar til at springe ud som gråhåret, så måtte finde en løsning. Og det blev så den her farvebombe/kur med farve.
Den virker godt, og dækker mine (GRÅ!) udvoksninger perfekt, så jeg er glad. Nu må vi se hvor lang tid der går imellem jeg må farve, kan jeg hoppe et par gange over, så er jeg mere end tilfreds.
"Bomben" fåes kun hos frisøren og på nettet og koster fra 115-200 kr alt efter hvor du køber.

Ingen kommentarer: