lørdag den 5. februar 2011

"Venner"

Efter manglende overskud på blogkontoen, og i livet, vil jeg prøve at kæmpe mig op igen, og komme lidt igang med det hele igen..
Noget som har fyldt lidt hos mig i den seneste tid er venner/veninder, eller rettere mangel på samme.. Hvorfor har jeg ikke nogen i mit liv? Er jeg et ondt/træls/lukket menneske? Hvad er gået galt?
Helt ærligt så ved jeg det ikke. Jeg har selv valgt en del fra, da det var for overfladisk, andre fordi der var for meget "kællingefnidder", så det sidste år har der som sådan ikke været nogen. Bevares jeg har da en masse bekendte på Facebook og IRL, men ikke nogen som jeg snakker med flere gange om ugen, og deler alt med.. Jeg ved at jeg har et par stykker som bor et stykke væk, og som vil være der hvis jeg beder om det, men jeg er ikke et menneske som ret tit beder om noget.
Livet har lært mig på den hårde måde at når alt kommer til alt, så er det kun mig selv jeg kan stole på.
Og skal jeg være ærlig, så savner jeg at føle den sammenhørighed som man kan gøre med dem som man er tætte med. Men jeg vil ikke bare holde fast i nogen venneforhold som jeg ikke går ind for 100%, så hellere være alene.
Men lige for tiden er jeg rigtigt meget alene, da stodderen har arbejdet i udlandet de sidste måneder, og det er der jeg mangler et netværk.

Men hvordan søren finder man nye veninder i min alder? Og findes de mon derude, dem som jeg savner i mit liv, men ikke er mødt endnu?

XO Chilli

Ingen kommentarer: