onsdag den 6. juli 2011

Sunny day


Gæt lige hvad jeg laver? Jeg giver en is, hvis du kan gætte det !?



Jeg maler, lige til en afveksling. :)

Men hey, jeg er sørme også startet på job igen. Stille og roligt, med 2 gange 3 timer om ugen, og så trapper jeg stille op. Indtil videre går det godt.



Manden flagede for mig i fredags da jeg kom hjem, fordi han syntes at jeg er pisse sej, og det er store ord fra en stodder, skal jeg lige hilse og sige ;)
Lørdag holdte vi fødselsdag for bonusbarnet, det var en hyggelig dag, hvor vi alle tog ned til fjorden med alle vores hunde


Sådan ser en løbende bulldog ud.
Denne uge skal jeg gerne blive færdig med at male, og så skal vi til at tænke på at lægge gulv. Det bliver stort at få det lagt, en stor milepæl i projekt hus.



Dette er min smukke(og eneste!) veninde, som har været model for nogle smykker. Det er ikke helt officelt endnu, men jeg skal nok vende tilbage når der er mere info. Og ja, det er planen at det skal virke provokerende.

Vil tilbage til min maling.
Kram dig selv
Xo chilli

Sendt fra min iPhone.

Ingen kommentarer: