mandag den 22. november 2010

Se nu der




Det er efterhånden lang tid siden jeg har forkælet mig selv lidt, så har lige trøsteshoppet lidt( som den opmærksomme læser ved, så når jeg har virkeligt ondt af mig selv så ryger der LV i kurven, og denne gang er ingen undtagelse).
Har købt en keyhanger/skulderstrop, som jeg har ønsket mig længe,men har ikke kunnet finde den til den rigtige pris/stand og med org kvitt før nu.. TJEK!
Lædershorts har jeg også ledt længe efter, og nu er de på vej.. TJEK!
Og Ed Hardy bokserne røg lige med, da manden har haft fødselsdag imens han er i Irland, så der ligger lidt gaver til ham når han kommer hjem på Fredag(tror ikke han læser med her, hvis du gør så glem at du har set dem, honey). TJEK!

Nu vil jeg se noget film, ynke mig selv, drikke noget cola og ryge nogle smøger.
Hasta la vista chicas

Ingen kommentarer: