søndag den 21. november 2010

Torsdag aften



Jeg har jo været med på VOLBEAT bølgen siden... ja det er nogle år nu, og har derigennem lært en masse rare mennesker at kende. I Torsdag´s gav VOLBEAT så koncert i AA, men jeg er blevet en gammel nærigrøv og vil ikke give så meget for en billet som den efterhånden koster, så ingen koncert til mig, troede jeg.. MEN så spurgte en af mine venner, som står for sikkerheden til mange koncerter, om ikke jeg ville hjælope ham.. Self ville jeg da det, og jeg måtte selv bestemme hvilken funktion jeg ville have, så valgte at være "spotter"( en spotter er lidt over det hele, hjælper gæsterne, er serviceminded, og spotter uromagere og får dem fjernet).
Jeg havde en fed aften, det var hårdt, men en anderledes aften, og det er ikke sidste gang jeg hjælper som spotter.

xo Chilli
(billedet er mig og min gamle ven André. André er den eneste i verden som har gratis adgang til VOLBEAT koncerter worldwide. Og vi plejer lige at tage et fjollebilled når vi mødes, hvilket vi også gjorde i Torsdag´s under lydprøverne).

Ingen kommentarer: