torsdag den 7. april 2011

Grunden til jeg er lidt stille, er at manden er hjemme, og vi tuller rundt og laver lidt på huset, og ellers nyder hinanden. Han tager afsted igen på Søndag, så det er med at nyde det så længe han er her..

Derudover skal jeg her om et par timer ind til en udvidet hjerteundersøgelse, hvor de fører en sonde igennem spiserøret. Fy for satan, det glæder jeg mig bestemt ikke til :( (Og hvad sker der lige for at lægge sådan en undersøgelse til kl 13, og så man skal møde fastende? Som i ikke at have indtaget hverken røg- væske eller mad siden kl 24?? Syntes at det er totalt dårlig stil, sådan noget burde lægge om morgenen/ tidligt formiddag).

Der er nu også lidt optur, har fået en ny Iphone, da den jeg havde købt havde en fejl..

Og så går jeg og er lidt indbrændt over hele systemet, men det kommer der nok et indlæg om senere..

Kryds fingere for at min undersøgelse ikke er så slem som jeg tror oppe i mit hoved, og hav en rigtig god dag.
Xo Chilli

Ingen kommentarer: