søndag den 3. april 2011

Denne weekend


Torsdag aften kl 22 skulle manden komme hjem, men flyet var forsinket, så kl blev 24 før han landede :( Men jeg var glad bare han kom hjem. Jeg havde lavet lidt mad som stod klar, og så var det bare i seng bagefter. Klokken nåede da at blive 1.30 inden vi gik til ro.
Fredag gik med bonusbarn, en tur til frisør for drengene, gåtur inde i byen i det gode vejr, hjem og hvile inden jeg havde fedtet mig til aftensmad hos svigermor.
Lørdag var vi igen ude og gå i det gode vejr, og så var vi på date om aftenen. Bagefter den lækre mad på "Kunst og spagetti", tog vi på den lokale( jeg ville prøve om jeg kunne holde til høj musik og mange mennesker), og jeg holdte da i 3 1/2 time, men så ville jeg også hjem. Så det var da positivt at jeg kunne holde til det.
Søndag er bare gået i nattøj, og hygge, og så går sådan en dag hurtigt.

Nå, tilbage til sofaen med mig.

Xo Chilli
(Billedet er manden og "hans" hund. De er et godt makkerpar).

Ingen kommentarer: