onsdag den 30. marts 2011

jubiii..


Dagens bedste nyhed er at manden kommer hjem imorgen aften.. Åh hvor har jeg dog savnet ham.. Måske der så er en chance for at jeg kan sove og få udhvilet, for imens han har været væk har jeg haft uro i kroppen. Inat var kl 1.30 før jeg gik i seng, og jeg plejer aldeles ikke at være en natteravn.

Dagens dårlige nyhed, er min fys har konkluderet efter forskellige test, at jeg ikke er så god i min venstre side som jeg troede. Jeg mente jeg var oppe på 60%, men hun mener at jeg kun er på 10-15 %.. Nå, så må jeg kæmpe noget mere.

Iøvrigt syntes jeg at kommunen er nogle nossefår til at få ting til at ske, og at det er sørgeligt at jeg som syg, selv skal holde øje med at de laver deres arbejde og ringe i øst og vest for at få styr på ting som burde glide af sig selv.
Det koster godt nok kræfter at være syg, tør slet ikke tænke hvad personer som ikke har overskud gør?!

Xo Chilli

(Billedet er Joe som står og kigger på hans herre. Det er godt nok "Far´s" dreng).

Ingen kommentarer: