søndag den 9. maj 2010

Endnu en Søndag..



Sikke en weekend. Har været på job både Lørdag og Søndag(ville ikke svigte mine kollegaer, selvom jeg stadig ikke er helt rask!), og da jeg havde fri idag suste jeg hjem, i bad, ordne hår og makeup og så til konfirmation. Stress stress..
Men er lige kommet hjem her kl 21, og har så pisse ondt i maven af alt det gode mad, så nu skal jeg bare have noget kvalitid med min mand. Vi har begge fri imorgen, så det skal nydes i fulde drag.

Tøj:
- Vintage bukser
- Skjorte H&M
- vest med halterneck
- kort slips
- Gucci bælte
- ankel støvler med lille hæl
Og havde en habit jakke på da jeg smuttede ud af døren, og Gucci solbriller.

Håret i en blød "hanekam" med masser af hårnåle, og en naturlig makeup med en streg i samme farve som skjorten.
Og så blev det ikke bedre denne dag, med den smule tid jeg havde og det overskud jeg besad.

Kærligst Chilli

P.s beklager alt det rod fra soveværelset jeg har fået med på billedet i farten, men både mand og jeg havde lidt tøjkrise, og så ser det sådan ud bagefter ;)

Ingen kommentarer: