søndag den 16. maj 2010

Tatto på hund?!



Jeg sidder lige og roder rundt i cyberspace for at se på tatto´s (yes, overvejer en mere til samlingen!), og der falder jeg over dette..
En tattovør har givet sin hund en tatto i øret, pga han mener at hunden har lært ham at elske og gjort ham til et bedre menneske, og derfor vil vise den sin kærlighed. Det skal lige siges at hunden var i fuld narkose da det skete pga en tandrensing.
Det skulle vist være den nye trend i USA at få sin hund tattoveret. Hvad syntes du? Er det iorden?



Hunden herover er vores "gamle" hvalp(som desværre blev aflivet da han var 8 mdr, pga en medfødt sygdom). Vi fik lavet dette på ham, med økologisk hårfarve, og ALLE troede at det var en tatto. Han havde et lyn på den anden balle. Jeg syntes at det så fedt ud, til den lille personlighed, og var ganske harmløst.
Jeg kunne aldrig finde på at få lavet en real tatto mine hunde, og er faktisk også modstander af øretattomærkning.

Er du for eller imod?

Kh Chilli

Ingen kommentarer: