tirsdag den 4. maj 2010



Jeg arbejder alt for meget, og blogger ALT for lidt :(
Men det kan ikke være anderledes lige pt. Men fredag endte med at jeg lå på sofaen hele dagen, stenede tv og sov, magtede overhovedet ikke at bevæge mig ud, så jeg havde nok brug for noget "Chilli-tid".

Lørdag skulle jeg igen på job, skulle køre kl 8, manden skulle komme hjem kl 9, så det var jeg lidt træt af, da jeg har savnet ham vildt.
Men hvem kom ind af døren kl 6.45?? Min højt elskede mand <3
Fik lige snakket lidt og krammet osv, inden jeg skulle køre. SKØNT!

Da jeg havde fri kl 18, var det bare hjem og lave en god middag med røde bøffer, og så købte vi filmen "Avatar" og så den. Hold da helt op, den er flot på blue ray. Kan varmt anbefales!!

Søndag blev der hygget og dovnet, før det hele igen gik løs Mandag.
Lige nu sidder jeg i sommerhuset, og er SÅ træt. Har HELT fri imorgen fra kl 6.30, så skal ud og have styr på alle de æringer jeg ikke når til dagligt, og så kommer stodderen MÅSKE hjem(Krydse krydse fingere).

Pas godt på dig selv.
Kra Chilli

(billedet er af mig og Anders, bassist fra VOLBEAT, til en koncert i Marts sidste år. Er ved at have lidt abstinenser efter noget VOLBEAT live).

Ingen kommentarer: