tirsdag den 27. april 2010

Et job mere

Sorry jeg har været så stille( det ligner mig ellers ikke!!), men jeg har taget et job mere. Med adfærdsvansklige unge, som skal udredes med henblik på en handleplan, så lige nu sidder jeg i et sommerhus alene med en ung pige, og her skal jeg mere eller mindre befinde mig de næste 2 uger. Mødte kl 17 og har fri kl 17 imorgen. Jeg var her igår fra kl 18 til kl 05(fordi så kan jeg nå hjem med mine hunde, som jeg har med, inden jeg skal møde på min elevplads fra kl 7 til kl 15). Så har rimeligt pres på nu, men det gør mig ikke noget. Prøvede lige for sjov at lægge mine timer sammen for de næste 2 uger, og ialt bliver det: 222 timer. Hårdt, men også spændende. Heldigvis er der der lidt netadgang herude i ødemarken, så når jeg har tid og overskud, skal jeg nok blogge lidt.
Og så håber jeg på lidt bedre vejr, da stranden ligger 300 m her fra huset, og der ikke er så meget at lave, med kun 3 kanaler(og INGEN paradise!!). Plus den unge dame også skal lidt ud, for ellers bliver dagene alt for lange for os begge.

Men lige nu er jeg bare pisse træt, kan godt mærke at jeg har nogle sindsyge lange dage, så vil chille lidt, og så regner jeg med at vi går ordenlig tid i seng.

Pas på dig selv, derude i livet.
Kram Chilli

Ingen kommentarer: