torsdag den 22. april 2010

Hygge



Stodderen har været på job i nat, og kom hjem i formiddag´s imens jeg var på job. Havde møde med min vejleder idag, og jeg fik så meget ros at det næsten var pinligt.
Fik en time tidligere fri, så skyndte mig hjem og puttede mig ind til manden, og fik lige en time´s søvn.
Jeg magtede ikke at lave mad, så vi smuttede ud på den lokale kineser grill, og derefter blev jeg udfordret i airhockey. Det gik godt,3 sæt af 7-1, 5-5, 6-2 TIL STODDEREN!! Og sådan er det bare hver gang, lige meget hvad vi spiller. Men jeg skal nok tæske ham engang i et eller andet.
Har en hel fridag imorgen, så den skal nydes inden jeg skal jobbe hele weekenden.

Smil Chilli

(Billedet er tyvstjålet på nettet, da jeg var så sur over at tabe at jeg ikke selv fik taget et).

Ingen kommentarer: