fredag den 30. april 2010

Hold da helt op!



Er lige kommet hjem fra job i sommerhuset. Har været der siden kl 17 igår, og før det var jeg på job i hjemmeplejen fra kl 7 til 15. Så ud af 26 timer har jeg været på job i de 24. ;) Men klager overhovedet ikke!
Så nu sidder jeg herhjemme og har fri til imorgen(Lørdag) kl 9, manden er ikke hjemme, og jeg har ingen planer overhovdet, så hvad skal jeg finde på?!
Jeg kunne: Sove og stene noget SATC- tager ud og se på en masse motorcykler(der er noget stort træf halløj hvor der plejer at være ca 500 bikere og cykler samlet)- tager på værtshus og rafle lidt- eller bare få styr på hjemmet, så alt er klar til stodderen komme hjem imorgen(self efter jeg er mødt på job!), og vi har 36 timer´s fri SAMMEN.
Kunne ellers godt have brugt dagen på genbrugsjagt, men ingen steder har åbent, så den må jeg have tilgode.

Nu må vi se hvad dagen ender med.

Kram Chilli

(Billedet er prinsessen og prinsen, som hygger sig).

Ingen kommentarer: