fredag den 2. april 2010

Pigefrokost



Skærtorsdag skulle jeg til pigefrokost i hjembyen. Det var noget min veninde Anna havde spurgt om ikke jeg kom op til. 110 piger forsamlet i en natklub, mad, drikke og mandestrip.. yyyeeehhhaaa....

Alt i alt syntes jeg at det var en lidt tam ting, ikke pga selskabet som var sjovt og hyggeligt som altid, men det var mere maden(som var mexicansk og ALT for stærkt + der ikke var nok af det!), Djén som spillede noget crap musik, og så var lokalerne pisse kolde. Og stripperen... Ohhh my... Jeg kan ikke fatte at et land som DK ikke kan præstere nogle lækre mandstrippere. Lækre og lækre alt er jo relativt, men hvis så for pokker at der var noget gnist i øjet, rytme i blodet og ikke var så forudsigligt, så ville det gælde mig og jeg gad se på det, istedet for en dværg som hverken kan danse eller spille op(jeg har selv arbejdet som prof indenfor området i 2 over, så ved da en lille smule om det).

Men alt i alt en god aften, med mange grineflip.
Jeg var så heldig at min mand kørte mig frem og tilbage(en tur på 120 km), så jeg kunne tillade mig at tage en sjus, og det blev kun til en, men sådan er det jo nogle gange.

Jeg blev hentet kl 01, og så kunne vi ikke sove da vi kom hjem, så lå og så Matador indtil kl 03.30. Rigtigt hyggeligt <3

Kh Chilli "The zumbaprinces"

P.s Billedet er af veninden. Hun er stylist, makeupartist, noget farvestylidt af en slags plus meget mere, og hendes aften blev reddet af at flere kom over og spurgte om hvor hun havde købt sin fine 50ér nederdel. Hun havde selv syet den til dagen, men det er da fedt når andre kan lide en design og ideer.

Ingen kommentarer: