tirsdag den 6. april 2010

uhhaada

Idag er jeg starter på et voksenjob, med ansvar og det hele.. Det har været min første dag i praktik som SSH(Social og sundhedshjælper!), så nu skal jeg ud i den virkelige verden og tage ansvar for mig selv men også i særdeleshed for andre mennesker.
Kan jeg det? Jeg ved det ikke, men jeg LOVER at gøre det så godt jeg kan.
Er lidt glad for at de første 2 uger går mere eller mindre med kurser, så jeg starter blødt op.
Btw- nogen som har en god ide til hvordan man kan overholde dresscode( som siger at hår skal være sat op, ingen ringe eller armbånd/ur, LANG cowboyvest med ID-kort, helst trøjer som går op i halsen, korte negle uden lak og ingen lavtalje bukser), stadig beholde lidt af sin kvindelighed og være lidt chick?? For jeg aner det virkelig ikke?!'Lover at jeg nok skal flashe et billed når jeg får hele "kamp"-uniformen ;)

Love Chilli

Ingen kommentarer: