fredag den 18. juni 2010

Award




Jeg har fået denne award fra Tina:http://wannabehusmor.blogspot.com, og jeg takker og nejer dybt :)
Meningen er at jeg skal sende den videre til 7 andre bloggere( jamen jeg kender slet ikke så mange, og dem som jeg har som læsere har fået den, tror jeg?).

Jeg skal også fortælle 7 ting om mig selv, og det kan jeg da, så here go´s:

1. Jeg drikker yderst sjældent( det er mindst 3 år siden jeg sidst var lidt vissen, og jeg fandt ikke det der hegn alle snakker om?).

2. Jeg er en hård banan( men inderst blød som smør, og kan godt sidde og trille en tåre over programmer som "extrem house makeover" osv).

3. Jeg er halvt uddannet landmand, og kan kasterere en gris, flå en mink, malke en ko, og skyde en ko med boltpistol.

4. Jeg havde på et tidspunkt 179 par sko(men har ryddet lidt ud, så har ikke helt så mange lige pt, men det skal jeg nok få lavet om på!!).

5. Jeg har arbejdet som proff stripper!! (har dog hverken fake hår eller babser).

6. Jeg har høj forbrænding, og kan derfor spise som det passer mig(og det benytter jeg mig tit af).

7. Det eneste jeg er bange for er vilde rutchebaner og hvepse( edderkopper, slanger, rockere, vilde heste osv osv rører mig ikke).

Det var lidt om mig, jeg giver denne videre til Linda fra: http://bruunbybruun.blogspot.com/, da jeg syntes at hun har en fed blog hvor der sker noget, og hun gør en ære ud af at holde fast i sig selv på trods af janteloven, så værsgo Linda(håber ikke du har fået den før?!).

Kram dig selv og god weekend
Chilli

1 kommentar:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Hvor er du sød :-) tusind tak, og tak for ordene !

/Linda :-)