lørdag den 19. juni 2010

Weekend for nogen



Jeg har som før omtalt weekendvagt i denne weekend(den sidste i denne omgang!), og i guder hvor jeg ikke er god til at komme op kl 5.30 når uret ringer. Men der er nu en særlig stemning sådan en lør/søndag morgen når jeg kører igennem byen på det tidspunkt. Nogle er på vej hjem fra byen, andre er selv på vej til eller fra job, men trafikken er skøn i weekenden, næsten ingen biler :)

Jeg er træt, har haft en hård psykisk dag på jobbet, vi har mit bonusbarn, og manden kører på job imorgen tidligt imens jeg selv er på job :(

Så nu vil jeg putte mig på sofaen med det nye "Woman" blad, og så kan manden se landskamp, og jeg kan lade som om jeg følger med, og komme med de rigtige lyde på udvalgte steder..
Hav en god aften/weekend derude i blogland.

Kh Chilli

(Billedet er drengene som fandt en plet med solskin, til deres eftermiddagslur igår)

Ingen kommentarer: