tirsdag den 29. juni 2010


Jeg suser rundt, arbejder, holder matriklen, sørger for drengene, holder styr på tilbud og møder med håndværkere osv osv.. Stodderen har self masser at lave på job, og er væk de næste 10 dage, så jeg må stå for det hele, og jeg begynder at føle et lille pres over at vi ikke tror at vi når at blive færdige til den dag vi skal være ude af vores nuværende bolig.
Så hvis DU kender nogen, som kender nogen osv med et sommerhus inden for en radius af 30 km fra AA, som vi kan leje en 2-3 uger i August med 2 hunde, så råb endelig op.

Kh C

(billedet er fra idag hvor der lige kom et ordenligt tordenvejr og en kæmpe skylle. Det rensede godt nok luften, skønt!)

2 kommentarer:

Ms Confashion sagde ...

Ja, føj hvor det regnede, blev nær skyllet ned i kloakken på aftenhundeluftertur!
Og synes luften er lige tung - trænger til en skylle mere :-)
Har givet dig og din blog en award!!!
se mere på: http://confashionsblog.blogspot.com/
/xxx Nete

Chilli sagde ...

Hej søde Nete..
jeg har endelig fået sendt din pakke, så mon ikke den kommer en af dagene?! Og ja, det var godt nok et voldsomt vejr der pludselig kom, heroppe brasede et tag sammen på en tank station.. Og tak for awarden, jeg har næsten lige fået den, så undlader at gøre mere ved det, men tak for tanken :))