mandag den 14. juni 2010

Endnu en mandag




Pyhaa- klokken er 21 Mandag aften, og jeg er SMADRET! Har været på job, haft gruppemøde, haft midtvejs evaluering( som gik ok godt!), uventet besøg af datter med børn, og så blev der ringet efter mine svigerforældre så de også lige kunne sige hej. Da alle var gået, skulle der laves mad(chilli con carne(igen!), hj flutes, hj gucamole, salat), manden kom hjem kl 20 og nu sidder jeg her og skal til at lave en masse udregninger på det hus vi måske køber.
Hvor var det skønt at se mit afkom og co, det er en skam at vi bor et stykke fra hinanden og begge har så skide travlt i det daglige, for jeg savner dem, og kan mærke at de også savner mig.
Må se om ikke nok jeg kan finde lidt mere tid og være lidt sødere til at besøge dem.

Nu vil jeg lægge mig i ske på sofaen, hvor jeg sikkert falder i søvn med manden´s arme omkring mig, trygt og godt.

Ciao babes.

(Billedet er prinsessen som lå og charmende hendes "gamle" mormor, kunne desværre ikke fange begge unger på et billed).

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor er hun fin!