mandag den 22. februar 2010

22-2-10 Snow snow snow




Idag har den ikke stået på så meget.. En hurtig oprydning af matriklen, og et smut ind til AA.. Faldte lige over de mega fede leggins med nitter. Vil se fede ud med et par høje hæle, en blonde top og en habitjakke.

Vi faldt også over den lille baby som ligger i vinger og sover. Normalt er jeg SLET ikke til sådan noget, men syntes at denne var så speciel og anderledes at det allernådigst fik lov til at komme med hjem. Så nu står den på spisebordet frankeret af et par sorte bloklys.

Noget helt andet jeg kom til at tænke på idag, udsprang af at en gammel kæreste lige skrev til mig på FB(Syntes at det er skønt at man godt lige kan sige hej osv selvom man er xér. Manden skal i hvertfald ikke føle sig truet af jeg stadig en gang imellem lige snakker/skriver sammen med en x. Der er jo nok en grund til at de er eksér!!) Nå back on track..
Den her x fortalte lige at han havde mødt en tøs, og spurgte i den forbindelse til mig og hvordan det gik.. Jeg svarede ham at det gik rigtigt godt, og helt uden at tænke nærmere over det, røg det ud af mig at det faktisk ikke har gået bedre i 37 år.
Det glædede ham og han syntes at jeg fortjente det, men det er nu ikke det som jeg vil frem til.

Det som jeg har brugt de sidste par timer på at gå og små filosofere over er: Er jeg nærmest lykkelig???
JA FANME JA gu er jeg det, og det skræmmer mig lidt. Jeg har det så smadder godt, en vidunderlig mand, er igang med uddannelse, og syntes bare at livet er skønt. OG for første gang i rigtigt mange år har jeg ikke en depression
Det er sgu lige før jeg ikke tør sige højt at jeg er lykkelig, for så er jeg bange for at der sker noget grimt.

Men hvis det her er sådan det føles at være lykkelig, så vil jeg gerne bestille 37 år mere af det. Det manglede da bare, når nu det har været så længe om at indfinde sig :)

Carpe diem. X Chilli

P.s: Hvis nogle af mine exér skulle læse med (hvilket jeg tvivler kraftigt på!), så tak for at du var med til at gøre mig til den jeg er idag. Jeg ville ikke undvære et minut, for uden min fortid var jeg ikke der hvor jeg er idag.

P.s



Aftensmaden idag stod på: Entrecoes, salat, ovnbagte kartofler og hjemmebagt flutes.
Du får lige verdens nemmeste opskrift her:
Ca 2 dl lunkent vand
en halv pakke gær
røres sammen med lidt sukker.
Rugmel efter smag
Evt solsikkekerner, hørfrø, lidt havergryn
Et skvat olie
Lidt slat
Og hvedemel til dejen har den rette konsistens.
Pensles med æg eller mælk
Bages i ovnen v/200 G i ca 10-15 min. (Flutesèt skal lyde hult når du banker på undersiden, så er det færdigt)

Velbekomme..

Ingen kommentarer: