onsdag den 24. februar 2010

Becaurse im worth it!!!




Denne smukke ring fik jeg lige af manden idag ( sorry for det dårlige billed, men det er lige hvad mobilkameraet kan klare!). En 8 ct guld med sort sten, fra spinning. Den sidder smukt sammen med de 3 jeg fik i morgengave til jul.. TAK TAK TAK, og så på en kedelig Onsdag hvor mit temperament lige var oppe og vende.
Elsker elsker ELSKER når han gør noget uventet og overrasker mig, og det gør han tit. Det kan være med en gave som denne, et brev, en tegning, kommer uventet hjem( han er rejsemontør og har overrasket mig flere gange med at komme hjem før jeg tror han skal), tænder levende lys på hele matriklen og skænker rødvin når jeg kommer træt hjem, eller bare lige ringer for at fortælle at han elsker mig. Det er sguda kærlighed!!

Big love Chilli

Ingen kommentarer: