tirsdag den 23. februar 2010

Forår??




Var en tur ud og gå med drengene i det smukke vejr, og fangede lige dette stemningsbilled.. Det var smukt dog var der godt nok noget dybt sne nogle steder.. Fangede den vildeste griner da vi lige skulle skyde "genvej" og pludselig gik i sne til livet (ja ja, nu er jeg jo ikke ret høj, men det var godt nok dybt). Hundene havde store problemer med at følge med, og Joe måtte "reddes" til sidst.



På et tidspunkt var jeg vist lige for fræk, og fik en skuldertakling ud i sneen så jeg lå der og var begravet.. Hold op jeg grinede og følte mig som et barn igen.
Alt for skønt nogle gange at give los og bare være barnlig og grine så man næsten tisser i bukserne. Det er manden godt nok rigtig god til at gå mig til, og jeg får nogle store grineture. <3

Jeg har ferie og manden´s firma har ikke noget at lave før i uge 9, så vi er begge hjemme i denne uge, og vi nyder det fuldt ud.

X Chilli

Ingen kommentarer: