søndag den 21. februar 2010

weekend

Efter vi kom hjem Lørdag, lavede jeg ikke ret meget. Var pænt bombet efter den nat på sygehuset, så den stod på sofaafslapning(vejret indbød nu heller ikke til ret meget udendørs-halløj!). Vi skulle have bonusbarnet (manden´s 4 årig søn) til overnatning, så han blev hentet på kælk kl 15, og vi fik lige handlet lidt ind. Det er fordelen ved at bo i centrum, der er ikke mere end en kælketur til nærmeste butik.
Jeg skulle putte ham, bestemte han, ved 21-tiden og så så manden ikke mere til mig :)

Søndag stod jeg op til nyheden om at der havde været i kolaps i Hjørring og 3 pers var livsfarligt kvæstet.. For vildt at det sker!

Datteren har stadig ikke fået nogle ordenlige veer, og har lige været på fødegangen og blive tjekket da hun ikke kan holde mad i sig på 3 døgn nu. Hun blev sendt hjem igen, da hun kun er en finger åben, så det sker ikke lige de næste timer.

Brrrrrr.. Jeg håber ikke hun går igang inat, der er bare for koldt, og vil ikke være meget for at forlade min seng.

BTW- HVIS der er nogen som læser med og befinder sig i det nordjyske, vil jeg da lige slå et slag for "Modebørs" på Nordkraft på lørdag 27-2.. Find gruppen på FB, hvor der står nærmere info. Jeg skal derind med en stand med mit aflagte tøj/fejlkøb osv.. Var ved at finde det frem fra fjernlageret forleden, og det blev til 6 Ikea net med tøj og en halv sæk med sko.. Mon jeg har haft et shoppeproblem??

Roger out herfra.
X Chilli

Ingen kommentarer: