fredag den 26. februar 2010

Weekend.




Lige et billed af aftensmaden idag. En gang lasagne med revet øko gulerødder, løg/hvidløg, og ost.Hjbagt flutes (se opskrift i tidligere indlæg!), og en skål salat. Dejligt nemt, og rimeligt sundt.

Nu går vi ind i weekenden hvor der kommer til at ske en masse. Imorgen tidligt står den på "Modebørs", bliver spændende at se om jeg får solgt alt det jeg gerne vil.

Søndag formiddag skal datteren´s fødsel sættes igang, og jeg skal være med hele vejen. Det bliver en kæmpe oplevelse!!

Mandag starter jeg i skole igen (SSH), og glæder mig til den kommende uge´s fag.
"Konflikthåndtering og førstehjælp", 2 fag som man også kan bruge udenfor sit fag.

Tirsdag starter manden op på job igen, og så kører toget med at komme ind i en rutine igen.
Jeg har tænkt lidt idag over, at det er første gang vi har været så meget sammen i så lang en periode. Det er unormalt at han er så meget hjemme, men det har været rigtigt dejligt..

Slut for nu, X-faktor kalder.

Xxx Chilli

Ingen kommentarer: