fredag den 2. juli 2010

Blogleg:Sommer

Da jeg er blevet tagget af søde Emma lovise, vil jeg da gerne lege med. Reglerne er flg: Legen går ud på at man skal svare på nedenstående spørgsmål og derefter tagge 4 andre bloggere.

Nævn 3 ting, som du især godt kan lide ved sommer.
Hmmm.. De varme aftner, ferie og sommerregn( det renser luften og dufter skønt)

Nævn 3 ting, som kan være træls om sommeren.
Myg, brandmænd og alt over 30 grader(jeg får det faktisk fysisk dårligt når der er for varmt).

Hvad kan du bedst lide at lave, når det er godt vejr?
Gå en tur på standen meget tidligt om morgenen med hundene, køre en tur på MC, og de der impulsive ting som vi kan finde på.

Hvilken blomst er din yndlings?
Calialilje, syren, "sorte" roser.

Hvad er din yndlingsfarve?
ikke særligt sommerligt, men må svare sort der

Hvad er din yndlingssommerret?
Grillet oksemørbrad, tazaki, flutes og salat.

Hvad er din yndlings is-smag? (nævn 3)
pitacie, jordbær og vanilje

Har du en drømmerejse? Hvis ja, hvilken og hvor henne?
USA, Cuba, Rio, og Thailand

Hvilken sommerferierejse har været den bedste? Hvorfor?
holder ikke så mange sommerferier, men Prag har været godt de gange jeg har været der.

Hvad bruger du af badetøj og hvordan ser det ud?
Nu bader jeg normalt ikke i Dk da jeg syntes at det er for koldt, men sidste sommer blev jeg båret ud i vandet af manden, så det var lidt svært at slippe. Ejer ikke badetøj, så det bliver nok topløs i en g-streng(vi er på en strand som ikke er så "crowded".

Hvad skal du lave i sommerferien 2010?
Jeg skal sætte hus istand, så ingen ferie til mig/os, men vi tager revanche senere på året(mangler stadig vores bryllupsrejse som skal gå 3 uger til USA og slutter med en uge på Hawaii).

Jeg tagger:
Average joanna

Bruun by Bruun

SUS

Sidneylise

Kh Chilli

Ingen kommentarer: