tirsdag den 13. juli 2010

Tirsdag




Arbejder både på job(surprise-surprise!!), og i huset, så er meget meget træt. Men luskede lige lidt i en genner da jeg kom forbi idag, og 5 min efter havde jeg disse fine ting med ud.

-En blå skjorte med prikker fra "Lee", som jeg vil sætte sammen med et par lyse jeans eller en hvid pencilskirt.
- En rød prikket nederdel(som jeg vil lægge op til lige under knæet), og som sagtens kan bæres både med og uden underskørt. Evt med en hvis tanktop eller en hvid skjorte med knude på maven for det fineste 60-look.
- den fine skjorte kommer slet ikke til sin ret på billedet. Men der er blonder ned af begge ærmer, og guld nitter. Skulderpuder så den er meget markeret, og jeg vil sætte den sammen med et par jeans eller en højtaljet lædernederdel.

That all for now, girls.

Love Chilli

Ingen kommentarer: