onsdag den 7. juli 2010

Travlt

Sorry piger, men jeg har pisse travlt. Som i rigtigt travlt... Fik nøgler til huset igår, og gik straks igang med at arbejde i det. Så nu skal der rykkes igennem, så vi forhåbeligt undgår at flytte i sommerhus.
Bare lige for at ynke mig selv, så se lige her hvad jeg skal de næste par dage:
- imorgen slutevaluring på min 1 praktik, op i huset og dampe tapet ned(og der er meget!!)
- Fredag arbejde(self!), i huset og dampe noget mere,rydde gårdhave og gøre den fin, hente konditorkage, til koncert.
- lørdag tidligt op, handle ind til fødselsdag, bage boller, modtage hundepige som vi skal passe, gæster til bonussønnen´s og min fødseldag(min var så i marts, men har ikke haft tid til at fejre før nu!), arbejde i huset.
- Søndag arbejde i huset

And soo on, ect ect ect......

Sådan ser mine de næste dage ud, og derfor bliver der nok ikke lige så meget liv på bloggen.

Love Chilli

Ingen kommentarer: