mandag den 19. juli 2010

Ferie start



Typisk at jeg ikke kan sove længe når nu jeg har muligheden :( Men så kan jeg jo bare snage lidt på nettet istedet, og faldte over denne fine LV pochette som jeg lige er "kommet" til at købe. Syntes at det var længe siden jeg havde forkælet mig selv lidt med noget nyt til samlingen( sådan cirka 4 mdr siden, og denne vil være perfekt til når vi er ude og jeg ikke gider slæbe de store tasker med).

Manden er taget på job hele ugen, og jeg har ondt i muskler jeg ikke anede at jeg har, efter vi har brækket træ- og betongulve op hele weekenden og fået det kørt ud. Så idag står den på "afslapning" med tur til Ikea og finde et køkken jeg vil have, se på hvidevarer, lidt shopping, og bare hygge mig lidt med hundene som er blevet lidt forsømt i weekenden.

Kh Chilli

Ingen kommentarer: