fredag den 2. juli 2010

Har jeg fortalt...


Ved godt at jeg er pisse belastende, at jeg er så forelsket at det ikke er til at holde ud at høre på. Men bliver lige nødt til at nævne hvor vild jeg er med min mand. Ikke nok er han en snitte at se på(syntes jeg!!), men han er så sød og betænksom. Tag nu feks idag: Han kom hjem i aftes fra job, hvor han havde været væk siden Mandag morgen. Imorges tog jeg på job kl 6.15 selv om jeg ikke havde meget lyst, og inden jeg fik fri, fik jeg en besked om at jeg bare skulle hoppe i bad når jeg kom hjem, og holde weekend, alt andet var der sørget for.
Han havde handlet ind, købt store lækre bøffer, grønsager, nye kartofler, jordbær, is og chokoladesovs, plus han havde ordnet et kæmpe læs vasketøj som skulle lægges sammen.
Det lyder måske som en lille ting, men i min verden er det en måde at sige at han elsker mig, og elsker at forkæle mig, ikke kun med matrielle ting. Jeg kan sagtens også føle mig forkælet på det psykiske plan, og det er han OGSÅ god til.

Det jeg vil frem til er, at jeg har fundet min soulmate, my one and only, og i guder hvor jeg dog elsker ham og sætter pris på ham. Det er noget som jeg ikke troede skulle ske for mig, så hvor heldig er jeg lige??

Så Mr D, hvis du læser med, så takker jeg ydmygt for at du er min, og for at du giver mig daglig glæde på det ene og andet plan. Glæder mig til at blive gammel med dig <3

love Chilli

(billedet er en dessert han lige har lavet til mig, imens jeg sidder og leger på nettet).

Ingen kommentarer: