mandag den 28. marts 2011

Det er idag et vejr, et solskinsvejr



Med mit sædvanlige held, så virker min fine nye Iphone4 ikke, som den skal. Når manden ringer kan jeg ikke høre ham, men han kan sagtens høre mig, så startede med at gå ned og høre om det var mig som gjorde noget galt, eller om den var i stykker. Den er så istykker, og er blevet indsendt til rep, så nu kan jeg vente 2-3 uger på at få den igen eller få en ny . ¤%&/(=?¤%#"! ...

Nå men ellers har der ikke været det vilde på programmet, drengene og jeg har siddet i indkørslen en halv time hvor der var læ og bare nydt varmen og solen, som man også kan se på billedet af Buster bulldog som er svært tiilfreds med sol og varme. Joe fik det for varmt og gik i skygge.

Og så har jeg lavet det lille stilleben på billedet. Det er min far´s salmebog og hans guldkæde med medaljon og kors, som jeg har sat i en showcase fra Eva Trio. Det kan jo ligeså godt pynte lidt, istedet for at være pakket væk, plus jeg så også kan tænde et lys for min far og sætte der, på højtider mm..

Btw- hold da helt op hvor er jeg glad for lille Holger blev fundet i live, blev sørme helt rørt da nyhed kom..

Xo C

Ingen kommentarer: