mandag den 21. marts 2011

Øv igen..


Manden fik en opringning idag, og skal afsted til Oslo imorgen formiddag :(
Det bliver helt underligt at undvære ham igen, nu har han jo været hjemme i over 5 uger.
Noget helt andet er at jeg skal være alene hjemme, men det er jeg ok tryg ved, det hjælper jo ikke noget at lade frygten få fat, og være bange for at der sker noget igen, for så bliver vi begge sindsyge i hovedet.. Men jeg tager mine forholdsregler, og vil bla HELE tiden have min tlf på mig, så jeg kan ringe efter hjælp, hvis nu.....

Bortset fra det, så har dagen idag indeholdt oprydning i garage, hente 10 Ikeanet med tøj og sko på "fjernlageret", som jeg skal have sorteret, ryddet op på fjernlageret, haft papsøn, været på lossepladsen, hentet bil nr 2 som har været på værksted, og har sluttet dagen med burgeren på billedet, det er en VB burger, fra en resturant som hedder "Vestre bådelaug", som sjovt nok ligger i vestre bådehavn i Aalborg.. Mmmmmm den burger er god, men puha jeg kunne ikke styre det, og spiste helt op, så nu er jeg totalt forædt grænsende til at blive dårlig..
Tror bare jeg vil lægge mig på sofaen, slå mave, og nok falde i søvn, da jeg ikke har fået mit middags hvil idag( SKAL faktisk helst sove til middag hver dag- lægens ordre!).
Sov godt, hvor end du er.
Xo Chilli

Ingen kommentarer: