søndag den 27. marts 2011

Lå i gemmeren..


Hold helt op jeg har vist shoppet lidt for meget igennem årene, for var ved at rydde lidt op i nogle smykker, og der fandt jeg en som denne, bare i messing belagt med guld.. Det er en jeg købte for år tilbage, det er en George Jensen, men har ikke rigtigt finde ud af noget om den og de par steder jeg har spurgt har de ment at den var fake..
MEN fandt den frem forleden, og blev stædig, så har fundet den på nettet, og det viser sig at det er en ret sjælden ting fra GJ lavet af en kunster som hedder Ole Bent Jensen ud af en serie som hedder "Sunshine and night".. Den er faktisk så sjælden at da jeg spurgte hos GJ på strøget i Kbh, havde de aldrig hørt om den( det var for et par år siden). Nå hvor om alting er, så går jeg lige nu og overvejer at sælge den..
Var det mon noget for dig? Ellers skulle jeg måske få den vurdert og så på aktion med den..

Håber du nyder Søndagen?
Kh Chilli

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej!
Jeg har haft en del af de Georg Jensen vedhæng i min samling.
De blevet produceret af Georg Jensen i 1980, fordi sølvet var i så høj kurs, at smykker i sølv blev alt for dyre.
Mvh Morten.

Chilli sagde ...

Hej morten. Tak for dit indput. Altid rart at vide lidt mere :)
Har du mon en ide om hvad det ca er værd idag?

Vh Chilli