tirsdag den 22. marts 2011

Nåååå altså


Da vi var i Tyskland i Fredag´s, udnyttede jeg de mange timer i bil til en god snak,og ovenpå alt det som der er sket, ville jeg lige vende nogle ting med manden. Bla noget som har fyldt meget i mit hoved, nemlig hvad nu hvis jeg får en prop mere, og dør? Hvad er så mine ønsker osv, og i den forbindelse sagde jeg så til manden, at når han havde fået det på afstand og fundet sig selv igen, ville jeg ønske at han fandt en anden kæreste, for han har så meget at give,og er stadig ung.
Hans svar på det var kort og godt; "Det kommer ikke til at ske. Jeg finder aldrig en som dig, og jeg vil ikke nøjes. Måske jeg finder en på et tidspunkt, men det vil aldrig blive som os to,og jeg vil ikke bo sammen med andre".
Det svar har jeg tænkt på mange gange siden, og det er det sødeste nogen nogensinde har sagt til mig(også fordi jeg ved han ikke bare fyrer sådan noget af, men virkelig mener det).
Jeg ville have det på samme måde hvis det var omvendt- når først man er så heldig at finde sin soulmate, så er der intet der kan måle sig med den sammenhørighed og kærlighed..

HUSK DEN STORE GIVEAWAY!

xo Chilli

Ingen kommentarer: