mandag den 8. marts 2010

Prinsens 3 år fødselsdag!



At have et barnebarn som har fødselsdag samme dag som en selv kan godt give lidt problemer. Men iår faldte det perfekt, så Søndag tog vi i samlet trop på landet(samlet trop= Stodderen- svigermor/far og undertegnede).. Og nu jeg lige siger landet, så bor datteren med mand og børn PÅ LANDET..

Prinsen gad ikke jeg tog billeder af ham, så det må i undvære, men så fik jeg nogle gode at prinsessen istedet. Min svigermor var helt i den 7 himmel over det lille nus, og det var stodderen også. Åh hvor jeg dog smelter når en stor, bred, tusset "bad ass" mand står med et lille barn på armen.

Vi var der et par timer og kørte så hjem igen. Skulle lige have stodderbilen ud og få noget benz på den, så den var kl til mandag morgen kl kvalme. Og nu hvor den var ude og trille, kunne vi da lige køre en lille tur ind gennem byen i det gode vejr.
Not!! Bilen ryster og stinker, og vi må vende næsen hjemad igen, og jeg har en bange anelse om at der måske er røget en gearkasse(Den har automat gear!).
Jeg må indrømme at jeg bliver prinsessesur og tvær.
For %&¤#"!/(&%¤## da også, nu havde jeg lige glædet mig til at få min egen bil igen, og dermed få noget mere frihed. Er ved at blive sindsyg over at være "bundet" og ikke have den frihed en bil giver.
Men vi indgår et kompromis, og aftaler at jeg bringer og henter manden på jobbet, der er jo ingen grund til at jeg døjer sådan uden bil, når bare at han bruger den til at komme ned på job, og så står den bare på hotellet resten af tiden, da de har firmabil dernede.. Så sådan blev det og jeg var glad igen.

Jeg må indrømme at jeg var helt smadret, så gik kold på sofaen kl 21.30 i en skøn ske.
Mon det er alderen som begynder at trykke, her min sidste dag som 37-årig?

Tanker Chilli

P.s.. Når jeg kalder min mand for stodder, er det bestemt ikke negativt ment. Han er bare en stodder, og jeg siger det med et kraftigt glimt i øjet ;)

Ingen kommentarer: