torsdag den 11. marts 2010

Elsker/elsker ikke liste



ELSKER:
- Min mand (of course!!)
- Når foråret er på vej.
- Rock musik (feks AC/DC, Kings of Leon, Heart, White snake og mange andre).
- En uventet buket blomster

- at føle at jeg giver noget til andre(både fysisk og psykisk)
- At grine så meget at jeg næsten tisser i bukserne (altsår kun næsten!)
- At udfordre mig selv
- Putte i ske/hygge/sexe/lave mad og dele mit liv med stodderen
- gå en stille tur i vandkanten en sommernat ved stranden
- stille sommerregn
og at: VÆRE MIG!!!

ELSKER IKKE:
- at savne en person jeg mangler i mit liv
- Folk som ikke samler deres hunde´s lort op
- mennesker som er så imbicile at de gør børn og dyr fortræd
- når folk tiltaler mig: Lille ven!!
- Når folk ikke tror at jeg kan noget selv(som skrue bil, gå tur om natten uden der kommer en grim mand og tager mig osv osv)
- Folk som: svigter (tak mor/far,og gamle veninder), lyver og er grimme indeni.
- Folk som dømmer uden at vide
- Folk med fordomme (selv om jeg vist selv har 1 enkelt eller 2)
- At være for meget alene hjemme.

xxx Chilli

Ingen kommentarer: