onsdag den 10. marts 2010

AAAARRRGGGGHHHH!!!



Idag er bare en af de der dage(som overskriften antyder).. Er så pisse træt træt TRÆT af egoistiske fisser, biler som bryder sammen og at savne min mand.

Lad mig lige tage den fra begyndelsen:
Møder (I god tid!!) på skolen idag, og der er bare nogle fisser som ikke kan tænke, så de holder og optager 2 pladser. 2 pladser pr fisse bliver altsår til mange pladser som der godt kunne bruges af os andre.. Jamen så er stemningen da bare lagt til en god og rummelig dag på skolen.

Over middag skal vi lave grupper tiil vores nye projektopgave, og så har vi balladen igen.. Vores klasse KAN bare ikke fungere, kun på overfladen.
Det hele ender med at vi, i min gruppe, tager en mere med, og der er en anden som bliver helt alene(Hun er neger, forstår dårligt dansk, og taler/skriver det endnu værre. Med chance for at lyde som en racist/nazist så er der heller ikke plads til hende i "min" gruppe. Har prøvet og det fungerede bare ikke).
Lægerne tager ikke ansvar, og jeg er bare så skide træt af det!!!!

Da skolen er slut, vil jeg lige et smut i i Kvickly og handle noget køkkenrulle/wcpapir(Da manden har taget den sidste rulle i pakken uden at sige at vi skulle have købt noget.. Fedt at gå ind til naboen for at låne en rulle kl lort om aftenen.. Mænd altsår!! Christ!!)

Og hvad sker så da jeg skal hjem?? Bilen vil ikke starte.. Jamen hvorfor ikke, man skulle godt nok tro at jeg har fået en jinx(Red: forbandelse). Den er helt død, og vil intet.. "Det sker bare ikke, det her" tænker jeg.. Sjovt nok kommer der ikke en eneste for at tiilbyde sin hjælp, selv om jeg holder lige ved hovedindgangen, har motorhjelmen åben og står og flager med startkabler.. Tak for lort, til dem som var ude i Kvickly idag mellem kl 15 og 16.30..
Måtte ringe til svigermor/far og de kom susende og gav mig strøm. TAK!!! Men tør ikke binde an på at den kan starte igen imorgen, så måtte ud og købe et nyt batteri med det samme.
At betale 1200 kr ved kasse 1. Jamen slef vil jeg da gerne det, for jeg har måsen fyldt af penge.. NOT!!! Men den søde mand fik medlidenhed med mig da jeg frøs og der stod lyn ud af både øjne og røv.. Ellers havde jeg selv gjort det. Men nu startede den som en mis, så nu må det gerne holde en 5-6 år.

Og manden kommer så IKKE hjem i weekenden, så jeg kører ned til ham Lørdag, med noget mere tøj osv, når han har fri, og bliver der natten over. Tager Joe med (vores hvalp... Altså som i hund!), og Buster (vores "voksne" hund) ryger ud til min ex, som elsker at have ham.

Hvad er moralen så i denne smøre??:

1- PARKER ORDENLIGT OG GEM DET DER EGOIST FISSE GEN LANGT VÆK!!!

2- Hav styr på din bil, vær blond, nedringet og lårkort(Så havde jeg sikkert fået hjælp på p-pladsen?!)

3- Ikke gifte dig med en rejsemontør hvis du ikke kan leve uden ham, når du har sådan en lortedag som jeg har haft.

Piv fra Chilli

P.s Jeg elsker altsår min mand, og vil ikke undvære ham. Jeg er en stærk handlekraftig kvinde som kan selv.. Bare lige så der ikke er nogle misforståelser, og der er nogen som tror at jeg ikke magter at han har rejsejob..

Ingen kommentarer: