mandag den 22. marts 2010



Mandag er det idag(hvis du havde glemt det!?). Fik dette lækre påskeæg af manden igår, og skulle også have haft blomster, men der var ingen blomsterhandlere som havde åbent in the hood, så dem har jeg tilgode ;)

Pyyhahaa- jeg syntes at de sidste 5 dage har været ret hektiske, jeg orker ikke at skrive ret meget om det, andet end at bonusbarnet er kommet hjem fra sygehuset, og det var en lungebetændelse. Men han har det godt nu, og alt er roligt igen.

Var som nævnt i tidligere indlæg ude og spise igår, en forsinket fødselsdags middag, bare os to. Det var super skønt, lige at gøre mig lidt til for min mand, sidde og flette fingere og nyde noget god mad. Lige hvad vi begge trængte til.

Har lavet lektier idag, hele dagen. Først oppe på skolen, og bagefter hjemme. Jeg er ved at få hovedpine nu, og er helt øm i hele kroppen over at sidde så mange timer på en stol foran pcèn.
Så nu vil jeg hoppe i bad, og så putte mig ind til manden som er hjemme resten af ugen.. Jubiii...

Chilli

Ingen kommentarer: