fredag den 19. marts 2010

Der har ikke lige været et "dagens" de sidste par dage, og det er der en meget god grund til.
Manden´s søn er blevet indlagt akut, og de ved ikke hvad han fejler. De tog hans blindtarm kl 2 inat, men det viste sig at det ikke er den som er problemet, så nu er vi tilbage på nul. Han har en feber på 41, og blodprøverne viser at der er "noget" men ikke hvad.
Så tingene har været lidt hektiske, og er det stadig.. Eller rettere, de er ikke så hektiske for mig, da jeg bare sidder herhjemme og venter. Lige nu har han været indlagt i 26 timer, og manden har lige været hjemme og vende i 15 min, har ikke fået noget søvn, og det hele er bare rigtigt træls.
Vi håber at lægerne snart finder ud af hvad pokker der er galt, det er smadder fustrende ikke at kunne få en diagnose, og så vide at nu kommer den lille fyr i behandling og kan få det lidt bedre.

Så hvis der skulle komme en læser forbi(hvilket jeg stadig tvivler på!), så er der en forklaring på hvorfor jeg hænger lidt i bremsen.

Love fra en træt Chilli

Ingen kommentarer: