onsdag den 3. marts 2010

En snert af forår



Vågnede kl 6.45 da vækkeuret bimlede løs. Sjovt nok lå jeg i den modsatte side af hvor jeg havde lagt mig til at sove?! Mon det er pga jeg har rykket rundt efter manden, som er taget på job for første gang i 5 uger? Hader at putte alene, når nu jeg lige har vænnet mig til at falde i søvn i ske med hans muskeløse arme omkring mig.
Ud med hundene, solen skinnede allerede og jeg kunne høre nogle fugle kvidre. Så kommer man da i godt humør!!

Op igen, i bad, finde noget tøj jeg gider at have på(Savner godt nok noget mere sommerligt tøj og mine stiletter!!), smøre madpakke, tørre hår(Hvornår mon min frisør har tænkt sig at komme og fikse farven? Nu har han meldt afbud 3 dage i træk. Jeg kan ikke så godt rumme så useriøse mennesker!), fodre hunde, og så ringer manden som lige har fået fri fra natholdet, og er på vej i seng. Vi tjit-tjatter lidt, og pludselig er klokken ALT for meget. Af sted op mod bussen det går(For manden har self min bil, da hans egen holder i garage pga vejret, og har gjort det siden 14 dec). Min bus er kørt, men heldigvis kommer der en ny 10 min efter.
Ud på skolen, hvor vi starter på førstehjæp idag.. En lang dag med masser af info, så hovedet summer da vi får fri.
Heldigvis skinner solen stadig, så går en lang tur med "The boys"(hundene) da jeg kommer hjem, rydder lidt op og gør lidt rent.

Og så kommer den der ensomheds følelse igen!! Jeg tror at det går mig mere på, end jeg vil indrømme. men jeg gør som jeg altid gør, når noget går mig på: Skubber det væk! Sikkert ikke skide sundt i længden men det virker lige i nuet.

Nu vil jeg bruge resten af aftenen på at stene noget tøsetv (DUM og Paradise), inden jeg skal ALENE i seng igen. (Glæder mig godt nok til at manden kommer hjem igen, selv om at det nok kun bliver for en kort bemærkning, og jeg nok ender med at være alene på mandag hvor jeg har fødselsdag).

Chilli

P.s har du fået spillet Lotto? (7 rigtige kan give 73 millioner. Det er godt nok mange penge!).

Ingen kommentarer: