onsdag den 31. marts 2010

Undskyld af helved til



Jeg har bare ikke fået blogget ret meget de sidste dage, og for det vil jeg gerne sige UNDSKYLD(til min ene faste læser). Men jeg har haft lidt travlt ude i det der virkelige liv. Lad mig nævne i flæng: X-faktor finale, aflevering, hundeudstilling, fremlæggelse, mand med influeza, mere fremlæggelse, Matador-serien pga mand med influenza, så som du kan se har jeg været enormt busy.
Men nu har jeg fremlagt, og bestået 1 skoleperiode, så har 5 fridage før jeg skal ud i praktik(hvilket jeg er lidt nervøs for, for tænk hvis jeg ikke kan leve op til mine egne høje krav?!).
Disse fridage kommer bla til at gå med: Pigefrokost med 125 piger- mad og mandestrip i fødebyen, bonussøn kommer og sover, hygge med manden som er hjemme pt(fuck den finaskrise, nu vil vi gerne have noget opsving!!!!), og sikkert de sidste 12 afsnit af Matador(som jeg ellers ikke syntes var mig, men sammen med manden er det sjovt at se det. Måske fordi vi har samme humor??).

Jeg lover at jeg nok skal blive lidt bedre til at blogge, men måske ikke med så lange indlæg hver dag, men lidt er vel også bedre end intet?

Love Chilli

Billedet er lille Joe(pt 18 uger, som fik en flot 1 plads i den indledende runde og en stor 2 plads i den samlede, plus betegnelsen "særdeles lovende" i Søndags til Bulldog udstilling).

Ingen kommentarer: