mandag den 8. marts 2010

Happy B-day til mig..




Jeg har jo at jeg vil prøve at blive lidt bedre til at flashe et dagens, så her er et som jeg ser ud i dag på min 38 år fødselsdag.
-Sort tanktop H&M
- Sort skjorte H&M
- Ripped jeans Vero moda
- "Fald ned" stilet støvler ASOS
Tilsæt dertil løst hår, og en diskret makeup,en bikerjakke og stort sort halstørklæde, og så var jeg good to go..

Ca 6 timer før billedet er taget vågnede jeg ved en rigtig træls lys, vækkeuret! kl var lidt i seks, og jeg skulle køre stodderen på job nede i landet(det er så 2 gang han ikke er hjemme på dagen :( )
Men vi fik da hygget på vej derned, med rundstykker og cola i bilen. Glemte et fyrfads lys, ellers havde jeg også tændt det i bilen.
Ned og sættte ham af, blive overdænget i kys, og så hjemad igen.
Gik igang med at rydde op/gøre rent/bage kage til klassen, og pludselig ringede det på døren, og der stod svigermor og sang for mig, med gaver..
Jeg fik en føntørre med IONèr som jeg havde ønsket mig, store salt/peber fra Rosendahl og pålægs gafler fra Eva trio. Alt sammen noget jeg havde ønsket mig, så det var skønt.

Jamen Chilli, fortæl nu hvad du fik af manden, siger du nu.. Jamen jeg fik ikke noget af ham idag. Jeg ønskede mig ikke lige noget af ham, så vi har aftalt at jeg for en shoppetur senere af ham.. En shoppetur for hans dankort, vel og mærke, evt i KBH. I LIKE!!!

Da svigermor var kørt og jeg var færdig med alt det kedelige, besluttede jeg at idag var en rigtig CHILLI-dag, og jeg kunne gøre lige hvad jeg ville. Og det resultede bla i en tur på værtshus, shopping og genbrugs jagt.
Så selv om jeg har været alene idag, har jeg hygget mig, og bare haft noget MIG tid. Det trængte jeg også til, kunne jeg mærke.

Nu står den på tv resten af aftenen, inden jeg skal i skole imorgen og have vores afsluttende opgave på 1 skoleforløb..

Ciao bella´s-

P.s. Hvis nu der er nogen derude der læser med (jeg har jo lov til at ønske!), så meld dig da som fast læser. Jeg kan se på min counter at der er besøg, men ingen melder sig til. Det er altsår lidt sjovere at blogge hvis man ved at der er nogen som følger med.
SÅ TRYK PÅ KNAPPEN... :)

Ingen kommentarer: