torsdag den 4. marts 2010

Udvidet førstehjælp



Så fik jeg bestået udvidet førstehjæp, som bla indbefatter brug af hjertestarter. Det var overhovedet ikke svært, det meste er bare sund fornuft, og det er meget rart at kunne.
Særligt når man nogle gange skulle tro at jeg er med i en film (bla igår hvor ham manden faldte lige foran mig!).
Imorgen skal jeg ud og lege med ild, for at få brandbevis, det skal nok blive spas.

Manden ringede lige da han vågnede, og han kommer vist hjem imorgen tidligt.. JUBIIII... Mitten er så at han muligvis tager hurtigt afsted igen, men det er dumt at sige nej til arbejde i disse tider.. Mit håb er at der ikke kommer sne imorgen, så kan det være at jeg er så heldig at få min bil igen.

Tror jeg vil prøve på at blive lidt bedre til at tage et billed hver dag af mit outfit. Dels for at inspirere mine læsere (som om at der er nogen!?), dels for at det er meget sjovt at se om et år om jeg har ændret stil (lidt svært når jeg har så mange forskellige stile).

Men det bliver altså ikke før jeg har fået farvet hår, det ligner noget som burde rende rundt på Egeskov slot om natten med et lagen om sig..

Rock on XXX Chilli

Ingen kommentarer: