mandag den 15. marts 2010

Idag har den bare stået på skole. Er kommet igang med vores opgave, så nu begynder det spændende arbejde. Da jeg fik fri, var jeg lige ude på mit gamle job, da jeg har opdaget at de har "glemt" at give mig alle mine feriepenge. Træls at man skal jagte dem, og true med fagforening. De lovede at jeg ville få dem snarest, så nu må vi se.

Bagefter lige handle lidt smøger og cola ind, og så hjem, lufte drengene i det gode vejr, og så igang med den opgave som jeg skal aflevere imorgen(naturfag!). Og den har jeg så brugt de sidste 3 timer på, men er også næsten færdig.

Pyha, jeg føler mig træt og klokken er kun 21. Vil så gerne holde mig vågen så jeg kan se paradise, men nu må vi se.

Savner manden rigtigt meget idag, kan mærke at jeg er lidt pylleret og trænger til at mærke hans arme omkring mig og den ro han giver mig indeni.
Men på fredag henter jeg ham og så står den på kvalitid hele weekenden..

Onsdag kommer prinsen og skal hygge med mormor.. Han skal sove her, så det glæder jeg mig til. Han er en nem lille dreng, som allerede er ved at udvikle sin egen humor.

Vil lægge mig ned og se noget tv(selvom det nok ender med at jeg falder i søvn).

Godnat herfra

Ingen kommentarer: