torsdag den 11. marts 2010

Se lige...



Fik øje på disse da jeg var ude med drengene. Lige nu er der 10 varme grader på vores altan og høj sol, så det er da lige til at komme i forår´s humør af.. Bare det at der tøér så meget at små blomster begynder at pible frem, jamen altsår jubbbiiii...

Har været i skole og begyndt at skimme lidt i vores opgave, men jeg kan bare ikke arbejde derude, så må bruge tiden herhjemme til det.

Stodderen kommer ikke hjem i weekenden, så Joe og jeg smutter derned Lørdag, og på vejen svinger vi lige ind forbi kennelen hvor vi har købt ham. Det er altid så hyggeligt at komme derned, og der er bulldogs OVERALT.. Lige noget for mig, plus at Joe trænger til at få lidt tæsk, da han nu er lige så stor som Buster, og ikke får noget modstand.
Buster ryger på weekend hos min X, så kan han komme derud og hygge foran brændeovnen sammen med Bessi..
Forresten: Mød Bessi og Buster(Bessi er Rottweiler uden hale 6 år, Buster 3 år og en fransk bulldog).

Bessi bor hos xét i vores gamle hus, og de 2 går og hygger sig. De nyder når Buster kommer på besøg, så det er den perfekte "barnepige". (Tak X)

Ingen kommentarer: