torsdag den 25. marts 2010

"Papmor"



Sådan har mit spisebord set ud idag, da bonussønnen har været her, og vi har givet ham den store politistation i Lego efter turen på sygehuset og fordi han var så tapper.
Og det har jeg gået lidt og skumlet over idag, det der begreb med at være papmor for sådan en lille fyr.
Jeg syntes at det er pisse svært!! Jeg fungerer sådan at jeg elsker min mand sindsygt højt, og vidste godt at der var en lille dreng da jeg gik ind i forholdet. Med tiden kommer jeg til at holde af den lille dreng, og er super glad for at han er kommet ind i mit liv. Men jeg føler at moderen til barnet modarbejder mig vildt, og den lille dreng ikke kan forstå hvorfor mor og far ikke bare kan være sammen og så få mig flyttet langt væk.
Det piner mig at det skal være sådan, jeg mener at vi er voksne mennesker, og burde opføre os som sådanne, men det føler jeg ikke at hun har gjort/gør.
Jo jo bevares, kan da sagtens forstå at hun beskytter hendes barn og passer på ham, da verden er et grimt sted nogle gange.
Men hun bliver nødt til at vågne op, og indse at lige meget hvad, så bliver DE ikke en lille lykkelig familie igen. Og nej, jeg er ikke misundelig eller noget, men er bare træt af at jeg føler at jeg giver så meget af mig selv og ikke får en skid igen.

Da hende der jeg kender som var gift med psyko(se nogle tidligere indlæg!), blev skilt, og lod børnene blive hos psyko, var der intet problem da han fandt en ny. Kvinden mødte op en dag han ikke var hjemme, med en flaske rødvin under armen, og satte sig med den nye kvinde, for at finde ud af hvad hun var for et menneske. Ret relavant da hun skulle/skal have meget med kvindens børn at gøre, og siden dengang har der ikke været noget bøvl eller "kællinge-fnidder".

Jeg ville ønske at det samme kunne ske her i huset, men det gør det nok aldrig.

Tænksomme hilsner
Chilli

Ingen kommentarer: