lørdag den 6. marts 2010

Fredag/Lørdag i familien´s skød..



Igår afsluttede vi faget "Konfliktløsning", smadder spændende og med en masse redskaber jeg kan bruge både privat men også på jobbet.

Jeg vågnede forresten kl 3.30 natten mellem Torsdag og Fredag, ved at hundene måslede rundt. Og hvem kom ind af døren: Stodderkongen aka min mand.. Sikke en skøn overraskelse!! De var blevet færdige før tid, og så var han kørt hjem.. DEJLIGT!! Så jeg tillod mig at komme en halv time for sent i skole, da det nu var så hyggeligt at putte i ske.

Da jeg havde fri blev jeg hentet, i Mercedes (YES, den kom på gaden igen, så måske jeg kan få min egen igen?!), og så skulle der handles ind. Jeg har lovet at bage et par kager til min datter, som vi skal på til imorgen for at fejre prinsen´s 3 år´s fødselsdag, og hun kan ikke lige overskue selv at gøre en masse når hun lige har født.
Plus jeg nok ikke slipper for at have kage med på Tirsdag i skole pga min fødselsdag mandag(mig og prinsen har fødselsdag samme dag!).

Hjem og lave roastbeef, råstegte kartofler og flutes, og så stod en på X-faktor.

Faldte i søvn på sofaen, og vågnede der kl 4.. Flot!! Det er ikke hver gang vi laver det nummer, men hver eneste fu*king gang.. :)

Lørdag er der ikke sket så meget, vi har bare dovnet den. Men hey, jeg har fået farvet hår! Gad bare ikke vente på den frisør mere, så tænkte at det måtte jeg kunne gøre selv, og så spare en del penge. Købte noget farve igår, så idag gik jeg igang.
Sorry for det dårlige billed, men man kan da ane at det faktisk gik rigtigt godt. Så nu er jeg to-farvet igen(knald rød, og mørk i bunden), istedet for 3 farvet(GRÅ, mørk og vissen rød).

Lige nu står den på svampebob, da manden´s søn er her og skal overnatte, så mon ikke vi også skal ud og finde noget snold?

Love Chilli

Ingen kommentarer: