tirsdag den 16. marts 2010

Er du tilfreds med din krop?

Efter jeg er begyndt at tage dagens, har jeg taget mig selv i flere gange at tænke: "Hey, hvorfor ser jeg lige så bredrøvet ud?", for sådan opfatter jeg ikke mig selv.. Okey, fair skal være fair, og jeg ved da godt at jeg har fødevenlige hofter, og timeglas figur(som jeg tit bliver misundt!)..
Lad mig lige for en god ordens skyld give dig lidt info, så kan du jo selv bedømme hvad jeg er.

- 168 cm lav
- vejer 56 kg(+/- 2-3 kg) og der har jeg lagt i MANGE år.
- er en str S for det meste både i over og underdele(Undtaget i babser, men det er en helt anden historie).
- Og bruger 36-37 i sko..

Som nævnt er jeg velsignet med timeglas, jeg har flad mave og grimme tæer.
Jeg bliver lige snart 40(FYRRE!!) år, og har født 2 børn(tog 40 kg på begge gange), så jeg har da ikke en skid at klage over, vel???

Jo, lidt for det har vi kvinder altid, lige meget hvor perfekte vi er(og hvem bestemmer hvad der er perfekt?).

Jeg begynder da at kunne se at jeg ikke er 17 mere, hvilket passer mig ok. Men der er kommet sådan lidt blæver-halløj på mine arme(også kaldet bingovinger), min røv er ikke helt så fast som den var for 1 år siden, og min mave ser ikke helt så trimmet ud som den har gjort. Bevares den er stadig flad, men man kan ikke se muskler under huden lige pt..
What to do?? Jamen jeg kan enten gå i midtvejs panik, og få lavet plastikpatter, facelift, botox og alt det andet.
ELLER jeg kan tage det med ro, og affinde mig med det, når alt kommer til alt har jeg ikke noget at klage over.
Jo bevares, der er da kommet nogle rynker her og der, og de grå hår pibler frem så jeg må farve hår hver 3 uge, men alt i alt er jeg pretty much tilfreds.

Dertil kommer at jeg har en yngre mand(høhø!!)som er helt pjattet med mig, lige præcis som jeg er, så jeg skal ikke klage..

Hvad med dig?

XXX Chilli

Ingen kommentarer: